fredag den 29. januar 2016

Kærer læser

Jeg sidder i min venindes seng og skriver dette ned med hond. Hun tegner, jeg skriver. Der er sat musik på, og på trods at her er stille, så er vi sammen.
Min hond begynder allerede at gøre ondt, jeg stavede ”hond” forkert og hved ikke (fuck, ved har intet h!) hvordan det skal staves, og om der er andre fejl, ingen retstaver til rådighed, og det bliveret pokkers bøvl om lidt når jeg finder ud af at der skal laves om på sætningsrækkefølgen.
Men mine øjne gør ikke ondt, jeg føler mig ikke slap og ”WOW”, hvor er min veninde egentligt smuk.
Jeg gav min computer til min lærer i morges. I en uge må jeg fordybe mig på papir og hej, måske vil jeg kunne skrive en A4 side uden pause.
Det er ikke kun mig der har givet slip på vores cuper space. Omkring 50% har givet slip på computer eller mobil.
Pludselig er folk tilstede i et rum.
Pludselig er noget putning et fantastisk tidsfordriv.
Og jeg kan føle at jeg sover godt i nat. I seng kl. 22:15 og så løber jeg turen i morgen på 15 minutter.
Jeg plejer faktisk aldrig at skrive disse blogindlæg fordi jeg får det adrig gjort. Jeg har almindeigvis travlt med at se noget drama på youtube.
Men nu er der pludselig 3 timer inden sengen er parat til at omfavne mig. Jeg har også tænkt at øve replikker efter dette (tror snart jeg slutter af – ellers er min hond (hvordan fanden staves det? Jeg har ikke engang en ordbog)) for øm i morgen.
Jeg tror at jeg vil finde mig en ordbog nu, hvis vi da har en. Må nok kigge på Amazon, nej vent…
Nå, så må jeg vist ud af døren i morgen. Måske finder jeg enda en hjort, dem er lidt svære at finde på denne skole. Hverken på værelse 19 eller i opholdsstuen.
Farvel igen, vil findeen ispose til min hond (Fuck mig, er det med å eller o?)
Fucking Færing…

- Katrin Joensen-næs


Ingen kommentarer:

Send en kommentar