fredag den 18. marts 2016

Hold 2 er nu også med deres holdforestilling

Så er anden og sidste omgang af holduger på vores årgang forbi. Hold 2 har netop i dag ryddet op ovre i teatersalen og Monumentum er nu ikke længere i gang.
Dette indlæg er måske noget anderledes end normalt, da de normale skribenter alle er fra hold 1.
Så her på bloggen har vi spurgt rundt på elevholdet, iblandt hold 2, hvordan de synes det er gået med deres holduger og lavet nogle små citater fra de forskellige elever, som har udtalt sig.

   ”Jeg synes at vi har haft nogle fantastiske holduger. Vi har arbejdet på lidt af hvert. Jeg har selvfølgelig været med til at arbejde på musikken, hvilket har været sjovt og kedeligt” – Joachim Isaksen, musikelev

   ”De holduger vi har haft har været utrolig lærerige.
Man har fx. lært, hvor meget man har brug for hinanden når man står på en scene, og hvor meget musikken kan gøre for ens forestilling. Det har været rigtig sjovt og hårdt! 
Det har også været svært. Man skulle øve det samme igen og igen, at vi har skullet finde ud af hvem vores karakter var, hvordan de opførte sig osv. 
Det gik op for mig, hvor hårdt det er at være omkring de samme mennesker hele tiden, uden at få en ordentlig pause, men der var det hele værd! Når man står der på scenen og ser publikum bukke og klappe, så ønsker du bare, at du kunne starte helt fra ny og gøre det en gang til.” – Alberte Yolanda Woetmann, teaterelev

   ” Det har været det ultimativt fedeste indtil videre. Som Alberte også skriver, finder man virkelig ud af hvor afhængig vi er af hinanden. Og da vi ryddede op i dag, gik det for alvor op for mig, hvor fantastiske mennesker jeg er omringet af. Vostrup er fyldt med kærlighed, og jeg elsker det. Det har jeg virkelig også kunne mærke de sidste to uger, for der har bare ikke været plads til en off-day, da vi skulle øve- og bare det at få en krammer har været skønt.” – Stine Mai Tollund Kempel, teaterelev

   ”De to sidste uger har været utrolig oplevende. Vi har samarbejdet godt med hinanden, og har lært så meget nyt. Jeg er musikelev og fordi stykket var meget abstrakt, skulle vi tænke meget ud af boksen, for at få det til at passe ind. Vi fik brugt mange nye og anderledes instrumenter bl.a. en theramin, en støvsuger og en waldzidther. Alt i alt var de to holduger helt igennem fantastisk, og noget som jeg kommer til at tænke positivt tilbage på.” – Destiny Kjaer, musikelev

Så nu er det simpelthen bare fuldt fokus på påskecamp, som starter her på tirsdag. Og de andre arrangementer ude i fremtiden – Vostrup on tour, Vosstock, Italien, de mange dejlige minder som vi skaber os.
 Nicoline Smidt & ovennævte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar