søndag den 29. maj 2016

Galla har slået sig ned i Vostrup

Galla.
Alle var festklædte og trak i både butterfly og strømpebånd. Aftnen startede over i dansesalen hvor vi fik taget billeder med partner, k-gruppe og andre fernisser. Efter det gik vi tilbage til spisesalen og fik køkkenets fantastiske festmiddag. Jeg selv sad med min gallapartner lige ved siden af vores alles forstander med familien. De havde også trækket i de flotte klæder, børnene med.
Alle under middagen havde fået et bordkort hvor der stod en opgave man skulle fuldføre inden middagen var ovre. Det var en sjov leg der bød på lidt af hvert, jeg selv skulle fortælle en masse jokes, mens vores alles Tomas meget akavet holdte en tale.
Vi måtte rykke videre efter islagkagen og over i dansesalen hvor vi dansede lanciers. Alle snurrede rundt i deres festtøj og så pragtfulde ud, jeg mener der er en video af dansen på Vostrups facebookside hvis du vil se os Humørikonet smile

Årskåringer. 
Det var fedt, mange blev nomineret. Jeg selv slap af med årets smil... Tusind tak. 
Efter prisernes gang legede vi en speciel form for stoledans, der handlede om at synge med på de forskellige numre for overlevelse.
Endnu en fantastisk aften gået på Vostrup, nu var vi alle klar til at komme i nattøjet. og det har vi beholdt på lige siden.
Jeg takker galla udvalget endnu engang for en fantastisk aften!
Tak for tiden :)

- Anne Mohr Humørikonet smile






Ingen kommentarer:

Send en kommentar