fredag den 5. september 2014

Fuckr med dn hjrne

Jan Hellesø optrådte onsdag den 3.september 2014 i Vostrup Teater- og Musikhus. Alle efterskolens elever var med som publikum. En af Hellesøs indslag var at hypnotisere en udvalgt person fra publikum, og den person der blev udvalgt, var Cecilie, der er elev på skolen. Vi har efterfølgende snakket med Cecilie, som har beskrevet oplevelsen således:

"Det var en mærkelig, men god oplevelse, jeg vidste slet ikke, at jeg var under hypnose, indtil jeg vågnede, og fik det forklaret. Under hypnosen tænkte jeg ikke rigtigt på noget, det var som om alle knogler og muskler i min overkrop var forsvundet. Det var mærkeligt at overgive min krop og mine tanker til en anden person, men alt i alt en rigtig sjov og god oplevelse”


Hypnosen gik ud på at få Cecilie til at falde i søvn for derefter at vågne grinende op igen.

Cecilie i hypnose


Andre fotos fra Hellesøs show







Ingen kommentarer:

Send en kommentar